Pattern Baju Princess Cut

White.lace.tale: inspirasi baju nikah - blogspot., Last 2 weeks, we met the designer & shared him this inspiration for my baju nikah. im not blessed with any creativity to design & sketch my dream dress, so. The wedding dreams: baju nikah - blogspot., View from the back. note that the veil are in complete set with the baju. i think the baju is made from crepe silk. the lining she used was in creame colour.. Fallin : wed preps : design baju akad nikah nina, Assalamualaikum wbt tengok tajuk pun dah gerun kan. ekeke. bajet i nak design sendiri ke? hihi memang takla. bercakap mengenai baju akad nikah, nina dah.

DIY? segalanya bermula disini!
DIY? segalanya bermula disini!

Antara colour yang menyerlah serta exclusive. One of my favourite
Antara colour yang menyerlah serta exclusive. One of my favourite

baju ni adalah tempahan dari seorang pelanggan AZRIN HASHIM pelanggan
Baju ni adalah tempahan dari seorang pelanggan AZRIN HASHIM pelanggan

Gaun Kanak-Kanak Muslim Princess
Gaun Kanak-Kanak Muslim Princess

Rasa cik sue tak perlu jelaskan apa-apa korang boleh faham dengan
Rasa cik sue tak perlu jelaskan apa-apa korang boleh faham dengan

Ha ini pula pola yang telah siap dan boleh di cut. Ermm nampak senang
Ha ini pula pola yang telah siap dan boleh di cut. Ermm nampak senang

baju ni adalah tempahan dari seorang pelanggan AZRIN HASHIM pelanggan